Wednesday, March 9, 2011

Ermmmmmm..........

Aku ni tiap2 ari xde keje. Pas2 leh lak mintak naik gaji gan bos aku. Agak2 aku mesti bos aku dlm ati dia berkata2:
"budak ni baru keje......comfirm pun belum lagi dah mintak naik gaji...... dah la dia xde keje dok on9 pas2 makan3 memanjang kejenye. awal2 keje dah mintak cuti lak 2... ni lak baru nak masuk 2bulan dia keje mintak lak cuti seminggu lak 2.............. Nak naik gaji je dia ckp asal nampak muka aku ni. agak2nye bila dia nak dpt keje lain la"

kata2 yg aku rasa dlm kepala hotak bos aku la..... hehehheheeeeeeee...
Aku ni makan je kat opis ni. dah xde keje jadi aku makan je lah kan. tapi xgak la berisi2 tetap kurus kering. Yang buatkan aku lg xfhm gan diri aku ni kan bukan per... berat badan aku makin turun la lak.
sekarang aku dah malas nak fikir bab keadaan fizikal aku ni. aku memang xde mood. semua2 bende yg berkaitan diri aku biarkan saje.

0 comments: