Wednesday, March 9, 2011

Bos........

Petang esok bos aku akan pergi menunaikan umrah. Dia gi dlm 10hari la lebih kurang kan.
kiranye 10hb dia bertolak n akan balik pada 21hb. sb dia kata kat aku tadi dia akan mula keje balik 22hb.
Aku harap dia akan selamat pergi n selamat pulang. serta dpt la menunaikan haji dengan baik. Bos aku ni seorg yg baik. Cmne pun perangai aku dia tetap layan dengan sabar. Aku tahu kdg2 aku ni leh tahan gak la. adakalanye aku marah dia. dia senyap jer.....
Bila dah dia senyap n senyum 2 kdg2 aku baru perasan yg aku ni dok marah bos bukan kwn :P hehehehehhee... terover lak aku ni kan :D
selalunye cm2 la dia. dia akan senyap bila aku marah..... tiap yg aku ckp memang dia dego tapi aku rasa xmsk pun dlm kepala dia.
abis aku marah dia barula ckp, 2pun dia ckp baik2 je gan aku...... aku je kdg2 emosi...
ermmmmmm aku ni dpt bos baik pun xbersyukur lg kan. Bos aku memang sabar la....... dia memang xpenah nak tengking2 org. dia lebih suka slow talk gan sape2 pun. caranye jugak berkhemah la bila meminta pertolongan, sdgkan dah memang hak dia utk memberi arahan... tapi dia masih dlm keadaan yg terhormat meminta staf melakukan sesuatu. Di c2 org menghormatinye lebih dari seorg bos..... Cara dia yg lembut n sopan.
Cara dia 2lah menyebabkan aku respect gan dia :)
Tapi di mana2 aku bekerja sekali pun.. Aku tetap cmnilah.......... Ada masa aku marah gak la bos aku. bukan pe diaorg ni kdg2 xdego pe org kata wt hal dia jer. sdgkan dah memang salahkan.
so terima jelahkan kesalahan 2 dgn hati yg terbuka utk mengaku salah :D
Berusaha membuat yg terbaik dengan kemampuan yg ada :)

0 comments: