Tuesday, March 8, 2011

Perangai :P

Inilah perangai aku......... Memang cukup xsuka bila org suruh bende yg aku xnak buat. Bila ini berlaku aku akan mengambil langkah untuk mengundur diri. Aku xdpt menunaikan permintaan so aku la kene mengalah kan.......inilah perangai aku. Aku akan bertanggungjwb sepenuh pe yg aku buat n ckp........
Walaupun dlm bekerja. bila ada kerja yg aku xmampu buat so aku kenela cari keje yg aku mampu buatkan. inilah aku......... Bila menghendaki aku melakukan bende yg aku memanbg xsuka buat aku terpaksa la meletak jwtn :D salah aku kan.......
Jadi setiap permintaan dr bos aku kan... Aku akan ckp samada aku blh buat @ x...... Kalau dia wt lak ayat staf dulu. Aku lak akan ckp aku bukan klon staf dulu n aku noni bukan org lain. so aku minta maaf awal2 la. kalau perkhidmatan aku xmemuaskan n aku di anggap xbertanggungjwb gan keje aku. Bos aku blh je nak pecat aku. Aku xkisah aku terima dgn hati yg terbuka. Kalau bos aku nak gak aku buat...... Aku la yg letak jwtan kan :D inilah aku.
sesuatu benda yg aku buat xperlu dipaksa....... bila dipaksa akan berlaku la bende yg xdiingini :)
Sukar nak mengubah perangai aku ni..... walaupun aku leh toleransi tapi biar kene pada tempatnye.... Aku sgt2 rasional tapi arahan n permintaan biar bertempat :)
Aku manusia xsempurna yg cuba buat yg terbaik n termampu :D :) :P

0 comments: