Monday, July 19, 2010

Penyelesaian....

Aku ni memang xbrape suka kalau buat keje yg boleh membangkitkan kemarahan diri sendiri. Aku ni suka marah kalau keje yg aku nak xdpt tapi......... Aku buat pe yg sepatutnye aku buat. Bukan main marah jer...... marah2 jugak tapi keje stil boleh kene jalan n buat....
Aku makin hangin bila diaorg xjumpa aku... Tapi lastly aku yg kene settle.....
buat2 pandai pas2 xsettle gak........
Susah nak kata.....
Aku ni marah cmne yea.......
Tapi aku memang senang nak marah kalau bende yang mudah tapi disusah2kan.........
simple je tapi jadi xok2 jgak. Hurmmmmmmm.......
Susah betul la nak kata pe........
Aku ni dah terlampau rasional untuk buat pe2 hal. Xdela main buat je.........
tapi nape diaorg xbuat betul2 jgak............ ya allah.
Hangin aku pagi ni... bila jumpa org terlampau pandai........ tapi pe yg dia buat semua salah....
memang buat aku ilang sabar...........
Aku manusia biasa...
Macam la aku ni best sgt kan.... hahahahahhaaaaa.....

0 comments: