Wednesday, July 21, 2010

Bulan Julai...

Ish3.......
memang sakit la aku bulan ni. bulan ni bulan yg memang membosankan aku la. dah la kene buat report bulanan. semua yg sama jawatan gan aku lak dapat surat amaran terakhir lak 2........
ish3... memang la kitaorg2 ni. terutama aku la. terasa cm bengang n terus je rasa bengong, ngok ngeknye. semua rasa.......
Nape la aku xleh handle keadaan ni. Tapi aku memang xtahan tahap bosan yg melanda2 diri yg melibatkan prestasi keje skali ni.... :p konon la.... pempuan2
Nape la selalu sgt beremosi. Part yg memang aku xsuka. emosi yg sentiasa yang berubah2, bukan pe kdg2 aku sendiri xdpt kawal emosi aku sendiri........
Pelik je........ Aku dah cukup rasional utk tangani semua masalah yg datang n semua aku buat tanpa fikir pe2 pun especially about my feeling... hehhehee... abaikan aje....
Tapi kdg2 susah betul la bila berkaitan gan perasaan ni......... walau apa2 pun aku tetap tersenyum utk semua org, xkira cmne pun keadaan aku. Cuma bila aku settle byk perkara dlm 1 bulan aku terpaksa tenangkan diri aku sendiri jugak....... Aku ni manusia biasa.
Aku juga ada kelemahan kan... Dah manusiakan.
Aku terima seadanye diri aku.... :p
selagi termampu aku akan buat pe yg patut walaupun bende yg xpatut aku buat..... Aku buat jugak :p.. hehheheeeeee.....
Terlampau byk cite disebalik cerita yg tersembunyi... hanya keadaan yg menentukan semuanye. Aku terima seadanye keadaan aku ni.....
Tapi aku nak pegi bercuti la ....
Utk diri aku... :)

0 comments: