Monday, July 19, 2010

Keje.....

Aku ni kalau bab2 berkaitan gan keje memang boleh mengubah emosi aku... ish3..........nilah kelemahan yg memang xboleh aku kawal.
Xkira gan sape pun. Automatik aku memang jadi xbrape nak ok. Kalau diarahkan buat sesuatu tapi bende yg kita nak xdpt, pas2 tambah lagi bende yg xsepatutnye... memang aku cepat naik hangin....
Bukan aku xnak kawal perasaan marah aku ni. Tapi diaorg dah tahu aku cmne... saje je cari masalah gan aku............
Dengan bekerja boleh mengubah mood aku..... Aku xkisah keje banyak tapi bila org yg keje gan aku buat xok memang aku cepat betul hangin xmenentu.... tambah kalau bende2 kecik yg xsepatutnye berlaku..... ya allah, mengucap panjang la aku utk kawal marah aku sendiri..
Nilah aku.... byk bende xpe tapi keje............... haiyaaaaaaa....
Jangan main2 la.......... keje betul2. Jangan buat bende simple jadi sukar n yg paling benci menyusahkan org lain.... kalau handle sendiri xpe. Lantak la aku xkisah pun, ni aku lak yang kene tebalkan muka nak settle gan org lain............. sabar2.
Hurmmmmmm................ :p

0 comments: