Monday, March 15, 2010

Risiko


Bulan ni aku memang betul2 ambil risiko. Risiko yang xpenah aku ambik selama ni.

Aku ni memang susah nak percaya orang. Tah la cmne tahun aku dalam sedar percaya sorang budak ni. Walaupun aku memang xbrape nak nak percaya pun kat dia.........

Aku kuatkan fizikal n mental untuk kewujudkan keyakinan diri aku sendiri dengan cara yang aku sendiri xpasti akan keberkesanan terhadap diri aku ni. Leh pulak aku hanya tawakal.


Aku rasa yg aku memang mencari masalah sendiri. Tapi aku xpasti betul ker tindakan aku ni. Memang xjangka pe yang aku buat sebenarnye. Kadang2 aku sendiri xdpt jangka pe yang aku akan buat n pe akan terjadi pastinyer.......


Napelah aku ni cmni. Kdg2 aku xsedar pe yang aku buat akan memberi kesan pada diri sendiri. Memang di luar jangkaan. Aku memang xpasti...................... Hurmmmmmmmm......

confius3...