Sunday, March 28, 2010

Hujung bulan Mac

Bulan ni.......... laporan bulanan aku ada lagi perubahan, seperti biasalah mestilah pertambahan kan. Aku pun dah memang pening kepala jer setiap hujung bulan. Laporan yang aku perlu hantar memang memeningkan kepala aku jer.....

Tah per2 jer yang aku laporkan setiap bulan. Memang betul2 membosankan aku. Laporan yang memang menyakitkan hati aku jer, Laporan yang memang aku sendiri xpuas hati. Napelah susah sangat aku ni nak buat kerja aku ni.

Kerja aku sendiri pun susah aku nak buat sekarang ni. Terasa tercabar gak kdg2, sb terasa tersangat la bengang gan keje ni. cmne aku leh meningkatkan kerja aku ni. Ish3.......
Bilalah aku nak puas hati dengan kerja aku sendiri ni, ker aku memang xsesuai keje ni............ hurmmmmm macam2 sebenarnye yang aku fikir.........
Dah 9 bulan aku keje ni. Tapi aku sendiri xpuas hati dengan hasil kerja aku ni...... Puas aku fikir cmne nak buat yang terbaik utk keje ni. Tapi aku masih xdpt buat pe yang aku nak. memang terasa amat2 bengang dengan kerja ni. Hasil yang yang amat2 xok bg aku. Selama aku keje ni xpenah lagi rasa cmni.... memang terasa gila dengan keje ni.......
gone ni.....