Monday, March 15, 2010

Cuti Sekolah



Sekarang dah tiba cuti penggal pertama persekolahan.......
sekolah memang sunyi sepi, tak mcm selalu keadaan yang bising dan kdg2 memeningkan kepala jer....hehehhehehe........

Bila keadaan yang sunyi ni terfikir gak. Sebenarnye aku suka keadaan n persekitaran kerja yg cmne yea. susah nak katakan sekarang ni. Perangai aku yang memang xbrape suka dengan keadaan yang bising. Tapi tah la aku pun xtahu nak kata cmne sekarang ni. bukan pe memandangkan aku yang selalu bertukar2 kerja. Tambah kerja yang aku dapat semuanya betul2 berlainan. Bidang yang memang berlainan dan xdiduga pulak 2 kerja yang aku dapat ni. Sukar utk aku cite dan gambarkan..........

Perbezaan yang ketara ini menyebabkan kawan2 aku kata aku ni pelik, sedangkan aku ni biasa jer. sama jer mcm org lain. Manusia normal jugak. cuma perbezaan cara hidup dan pembawaan diri ku jer yg lain. 2 jer kot yg lainnyer. yang pastinye aku xde beza dengan org lain punya masalah aku sendiri jugak..... :)