Monday, February 1, 2010

Laporan Bulanan

Huhuhuhuhu......... :(
sedih la aku kali ni.
Dah la permulaan tahun yang memang sedih. Ni report bulanan kerje aku lak ada masalah. nape teruk sangat aku ni.......
Aku prepair bapak punya awal report bulanan aku. siapkan cepat xmaulah wt keje last minit kan. tapi last2 report aku sangkut.
Lepas satu2 masalah...
mula2 report aku xleh buka, jawapan yang xlogik aku terima dari diaorg...."Xleh buka,mana saya tahu nape" eeeeeeeee....... jwpan terlampau rasional n dari seorg pekerja.......ish3 mana blajo ni jwb cm2.......hehehehehehehe.
pas2 dah boleh buka xsignature lak, aku terima jelah jawapan 2.
so aku g scan dah 2 aku hantar scan yang dah signature.
Diaorg email balik, ckp report aku masih xlengkap lak....
aikkkkkkkkkkk xlengkap lak report aku.....
Ya allah.... report aku masih xlengkap..... mak aiiiiiiiiiiiiiiii
dah terlampau byk kali email report sampaikan aku tertinggal lak helaian last.... memanglah xlengkap kan.... hehehehehehehehe.
memang xlengkap sagt2 lah.......... napelah ngok nget sangat aku ni kan...... teruk betul la. makin lama keje makin ngok ngek otak aku ni. dah xbetul ke ape, aku ni.... pe arrrrrrrrrrrr...... terasa cuainye diri. hihihihihi.
sian lak diaorg sb terpaksa check lak report aku.........
Ermmmmmm pengajaran di sini kenelah sentiasa beware for working okeyyyyyyyyyyyyyy.........
jangan tension2..... nanti tercuai lak. hehehehehehhe......

Aku xretilah dah mana satu yang xok n xsempurna... aku wt sama je rasanye.
so lastly aku email balik semua report aku semula dan tanya mana satu yang xikut kehendak diaorg.
Lepas ni xtahulah aku pe lagi yang diaorg akan email kesalahan yang aku wt lak..... huhuhuhuhuhu... sedih je rasanye.

aku pun xtahu dah cmne yang diaorg nak. aku dah ikut guardline yang diberikan. dah la bahasa melayu guardline yang diaorg bg, memang tahap bengong je aku ni........ sb aku xfaham gak. hehehehe.
bahasa melayu xfahm2 klau bahasa lain xtahulah aku cmne erk.......
xpenah2 ada masalah gan report bulanan aku, nilah first time aku kene cmni.
dah makan masa 2 ari aku duk settle bende remeh ni. sakit kepala gak la.......... hurmmmmmm
dah la tension gan keje yang xabis2 free sgt ni. tambah lagi gan report yang ada je perubahannye. ermmmmmmmmm ikut jelah. dah namanye pekerja kan.

Memang permulaan tahun 2010 ni menyakitkan ati aku jelah.....
not bad situation.hihihihihihihi..................
pe aku nak buat ni erk.....
JANGAN TENSION2......