Monday, January 25, 2010

isnin.....

Ari ni kan punyalah byk email yang aku dpt berkaitan dengan keje aku ni.............. mak aiiiiiiiiiiii memang rasa meloya, nak muntah2 je terima email2 ni....... pening2 kepala aku ari ni.... xabis2 report yang bertukar.....
ya allah dah nasib badan....
sian betul................. dah la xbrape seronok keje ni. kene lak wt keje yang tah pe2 tah. napelah aku kene wt report erk..... aku ni keje kontrak je. bukan tetap pun....
klau dia nak serap berbalui gak, tapi ni x.... pasni aku kenelah cari keje lain lak....... still penganggurlah aku ni pasni...........
keje susah, xkeje pun lagi susah....... haiyaaaaaaaaaaa.......
bia betul aku ni...... teruk betul keadaan aku ni sebenarnye. memandangkan aku ni memang xada luck gan keje kerajaan ni. sb sblm2 ni aku keje swasta je.

aku suka penuhkan masa aku dengan segala bekerja. Tah la aku ni suka sgt2 keje sebenarnye. myb dengan keje leh ilangkan stress kot................ walaupun terpaksa keje 7 ari seminggu 12 jam sehari . aku xkisah pun untuk bekerja..... aku ni memang suka keje. xkiralah pe org nak kata, janji aku bahagia gan idup aku ni. walaupun aku idup biasa2 jer...hehehehehehhehhe.
xde yang lebih bahagia selain bekerja bagi aku................ chayouk2.