Saturday, February 6, 2010

Beg



Beg baru aku yang baru jer beli ari ni... hehehehehe....
walaupun gaji xmasuk lagi. bab2 shpg ni memang susah nak elak la bg seorng pempuan cm aku ni. :)
Beg ni sebenarnye bukannye perlu sangat pun utk aku.
Beg ni biasa jer sebenarnya, tah la naper aku beli. Myb dah tersinggah kot kat pakcik 2, jadi beli jelah. Sian lak aku tgk pakcik 2 jual beg ni. Tetiba sian lak aku tgk.
Rasanyer sebelum2 ni aku xpenah lak kesian gan org jual barang, tapi sekarang ni aku rasa cam selalu lak aku beli barang sebab kesian. ish3..... gini lak jadinye aku masuk tahun 2010 ni erk. bila aku fikir2 balik.
Ermmmmmmmm pe aaaaaaaaa aku ni.
Tapi berguna jugak la utk aku bawak g tempat kerje kot..... kira oklah 2. Janji aku guna beg ni. hehehehehe sedapkan ati sendiri je..............