Thursday, February 11, 2010

Kenyataan

Sekarang dah nak masuk minggu ke-2 febuari....... 2010 ni amat memenatkan aku.....
semua kawan-kawan yang penah aku kenal call sms aku. semuanye cakap yang diaorg dah kawin dan ada bakal dpt anak lagi. Aku xtahulah pe motif diaorg sebenarnye yea......
Rasanye aku dah lama lose contract gan diaorg. aku xpenah nak call ke msj ker. naper tetiba jer diaorg begitu prihatin dengan aku yea. sampaikan berita gembira diaorg kat aku, ermmmm aku ni baik ker gan diaorg.
Aku +ve kan diri. maybe diaorg nak cite kat member2 jauh kot tentang berita gembira diaorg.................
Ish3 aku ni diaorg nak cite bende baik pun salah. Aku terima cite diaorg dgn kesyukuran. Di harap semua org hidup bahagia. hahahahhaha.. pe aaarrrrrr aku ni.... aku tumbang gembira utk semua2 yang tetiba jer sanggup berkongsi cite gembira gan aku.. Ingat diaorg gan aku.... Aku xsangka. harap diri aku ni akan diingati sehingga akhir hayat.
Aku harapkan diaorg akan rasa perasaan yang aku rasa ni. ya allah makbulkanlah doa aku ini.... untuk semua2 yang baik dengan aku... Amin.

Tahun 2010 yang penuh gan persoalan tentang Aku!!!!!!!!......