Tuesday, February 9, 2010

Confius.........

Hurmmmmmmmmmmm....... buat kerja salah, xbuat kerja lagilah salah kan. Buat kerje sendiri pun salah jugak ker.
ermmmmmm susah betul la nak kerja. Kalau kerje je pun salah.
Semua pun salah, serba xkene lak jadinye bila bekerja........ Susah sangat ker nak terima.......
Ermmmmmmmm................
Buat kerje sendiri pun kata rajin, abis nak buat pe. duduk je pun kata malas lak. So cmne...... pe yang xkene yea. Pe yang diaorg nak ni.
Perlukan pekerje rajin ker malas ni............ Pelik jer dengar bila xbg buat selalu. Susah sangat ker nak terima kerja org lain....... semua pun xbg.
Abis nak cmne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...................

Ya allah sakit kepala aku ni fikir..... Susah sangat ker nak terima kerja aku yea. Xpenah lak rasanye buat kerja diaorg. Semuanye xboleh cmne aku nak buat kerja. xtvt semua tergendala sb xleh buat. cm2 fikir n rancang tapi..............
ya tuhan ku. Xpenah aku rasa keadaan cmni, xboleh buat sb nanti rajin sangat pulak. Abis kita datang kerja ni perlu buat pe yea. Bukan ke kita diamanahkan untuk buat kerja kita..................... Napelah aku boleh rasa keadaan ni.......
Sepanjang hidup aku xpenah aku rasa pelik, aneh, rasa tersangatlah pelik sangat2, xboleh buat walau pun memang kita patut buat n perlu buat sebab kerjakan......

Salahkah aku bekerja??????................................
Aku xlayak bekerja................. Bende yang semudah-mudah kerja pun aku x diberi peluang untuk aku buat....
Kenapa??????????????????.......................................
Camne sebenarnye yea.......... Aku betul2 xfaham!!!!!!!!!!..............................
Kenapa????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...............................
Betul2 confius.............. :(
samada aku patut suka n bergembira dengan keadaan ni @ apa patut aku rasa yer..... confius3....