Monday, February 22, 2010

Macam2.....

Aku sebenarnye dah xde mood dengan kerja aku ni. Tension sangat2 sampaikan memang aku memang xnak kerja kat sekolah dah. xkiralah keje apa2 pun, tak sanggup aku dah eeeeeeeee......................
Napelah aku berperasaan cmni dengan keje aku. Kan keje ni punca rezeki aku. Geramnye aku dengan perasaan aku yang memang xbrape senang sejak aku keje ni. Main belasah jer aku sekarang ni. Suka ati jer. Tensionyer jgn dikatalah memang terasa melampau2 jer. ermmmmmmm......
Aku dah buat2 xfaham jerlah per yang aku rasa ni. Perasaan memang dah xde dengan keje ni.

Kerja lepas lagi baik dari keje sekarang. Manusia memang xpenah puaskan. Ermmmmm tulah dia. Tapi kene gak la pasrah dengan hidup ni. Seronok sangat ker gan keje aku ni tah la. sampaikan aku shpg hampir mencecah seribu sebulan hanya semata2 shpg bende yang merapu2 jer..... Aku pun xfaham dah dengan keadaan ni. Aku duk fikir shpg3.......... Hurmmmmmm..........
Ya allah tuhan jer yang tahu cmne rasa perasaan yang hampeh sangat2 ni.
Sakitnye hati aku kalau di fikir2kan........