Saturday, March 19, 2011

Penantian..............

Curahan rasa............... aku antara manusia yang lemah antara yang lemah. Sekarang aku menunggu seseorang. Penantian yang aku sendiri xpasti akannya. sampai bila aku harus menunggu 2 pun aku xpasti. yang aku tahu menunggu n terus tunggu selagi aku mampu menunggu. Perbuatan bodoh aku ni kadang2 aku sendiri fikir xrasional. tapi apakan daya aku....... hanya menunggu sahaja yang mampu aku lakukan.
Aku xpandai marah kalau bukan berkaitan pekerjaan. yang aku tahu buat hanyalah menunggu dengan sabar diiringi dengan doa. ini sahaja yang mampu aku lakukan. walaupun amat perit tapi aku xtahu cmne lg harus aku lakukan. bermacam cara aku cuba lupakan tapi keadaan aku tetap sama. aku memang pasrah menerimanye dengan hati yang terbuka.
penantian penuh dengan penyeksaan hanya berdoa n tawakal sahaja yang mampu aku lakukan kini..................
aku cuba kuatkan semangat untuk meneruskan kehidupan aku ini dengan baik......... tapi kehidupan seharianku xpenah lari darinya. ingatanku padanya begitu kuat mengalahkan akalku yang rasional. ini membuatkan aku menangis sendirian tanpa mengira waktu dan tempat. Kekuatan aku betul2 tercalar olehnye. kini aku redha dengan segalanya.
tapi setakat mana aku blh bertahan dengan keadaanku sendiri aku sendiri pun xtahu.
harapan aku agar dapat hidup dengan baik.

0 comments: