Saturday, March 19, 2011

Kebiasaan..............

Aku ni dah biasa menulis la lak............. terasa cm nak try menulis novel la. walaupun xde experience :D xcuba xtaukan............ tapi byk sgt helai diaorg nak sampai beratus la....
aku ni lak cepat sgt bosan kalau tulis bende yg panjang2 ni. pendek2 ni ok la.....
hehehehheheeeeee.........
xsalah mencubakan. bukan aku rugi pun........
mana la tau aku leh kuarkan novel.. hehehehehheeeee angan2 je lebih aku ni hahahhaaaaaaa.
xsalah berangan bukan kene bayarkan :) hehehhehehehe
janji aku hapy walaupun aku xkuarkan novel aku tetap gak la menulis di blog aku. kehidupan harian aku ni.
Aku xperlukan pembaca sebenarnya. ini semua hanya luahan perasaan aku sahaja.
Untuk meluahkan pada org yg berada disekeliling aku memang aku xreti... lgpun org sekeliling n kwn2 aku semua kata aku ni cm org xde masalah jer. aku xdela byk sgt ckp kalau gan kwn2 aku. tapi bila dah depan netbook aku ni....... mula la tangan aku menggatai je nak menulis di blog.
Yang aku tahu bila sesuatu perkara berlaku kat diri aku @ perasaan marah kat org ker ....... Aku tulis di blog aku ni jd aku dah xmarah dah kat sape2 pun. sb dah terluah.
Kebiasaannye aku akan menulis di blog perkara2 yang merunsingkan aku la............ yang mata semua perkara yang berlegar2 dlm kepala aku ni...............
Yg penting aku xmenyakitkan sesiapa pun n aku hapy dengan hidup aku yg xseberapa ni jika dibandingkan dengan org lain..........
walaupun derita aku tetap mencari sinar bahagia hidupku sendiri :D
chayouk3.............................. hehehhehee.

0 comments: