Thursday, February 24, 2011

Sakit Hati................

Ni la satu yg memang aku xsuka sgt3..............
Aku ni memang malas la nak ckp sgt bab2 remeh temeh ni kan..... tapi roomate aku lak. dok berckp je yg dia xsuka org ubah, usik, sentuh brg dia kan............. Dia tahu x yg aku lg la xsuka sgt3 org sentuh brg2 aku laaaaaaaaaaaaaa....... arghhhhhhhhh.
Aku lg berangin kalau brg aku diaorg tgk time aku xde. memang aku xsuka sgt3 arrrrrrrr........
Bertambah2 aku xsuka bila air tepi katil aku tumpah.......... cmne leh tumpah. Aku peduli pe air pe sekali pun kan............ cmne leh tumpah????????????......... geram betul aku kalau di fikirkan.
Aku xckp pe2 dia tumpahkan air aku........... Air 2 kat tepi katil aku jauh sgt3 dari katil dia. cmne leh tumpah. sampai abis lak 2 secawan.... Aku lg xfhm bila kedudukan air kosong air 2 dlm katogeri bwh katil aku n brg2 roomate aku 2 xpenah rasanye ada tepi katil aku 2..... so cmne leh air tumpah. Malas nak cari pasal... aku diamkan aje, biar jer........... tapi aku mula dah malas nak berckp gan roomate aku 2................ Aku ni paling pantang org duk usik brg aku masa aku xde....
Aku xkisah la dia ada brg beratus ribu sekalipun harganye........ Ada aku kisah brg2 dia. aku xpenah jejak kaki pun tepi katil dia. Tapi aku memang xbrape suka kalau dia wt katil aku n brg2 aku 2 cm brg dia........
Aku xmula saound dia lg. Aku malas nak mula kang ada gak aku pindah bilik nanti. Aku ni dah la memang suka privasi n xsuka org duk jaga tepi kain aku.............
Aku hormat dia sb dia tua dari aku. so aku xpenah ambik tahu pasal dia. cukup la sekadar kenal rupa dia saje. xperlu la aku nak selidik dia siapa kan. buang masa aku jer.... byk bende lain aku nak wt n fikir dari ambik tahu hal dia.
Sepatutnye dia tahu la cmne aku ni. bukan pe kan. Aku ni status dia pun aku xtahu, dan xpenah rasa nak tanya pun. dia xrasa ker yg aku memang xmau ambik tahu hal dia. pe yg aku tahu skrg dah cukup. xperlu la aku menambah info berkenaan dia.
Ramai yg tanya pasal dia kat aku.... seperti la aku jwb "tah" jawapan yang memang org kata pelik la........ tapi aku memang xmau tahu pun.... yg aku tahu dia cantik, 2 jer..... dah cukup dah bg aku. Aku peduli pe status dia, harta dia, fmly dia........
Paling aku xsuka bila roomate aku ckp gan aku... dok tanya je nape aku xbalik kg. Dia sape nak ambik tahu pasal aku.... Kemana aku n aku nak kuar gan sape xperlu la di jaga . dia hanya perlu tahu pe yg aku nak bgtahu jer........... xperlu la sampai dlm baju n kain aku pun dia nak ambik tahu........
Dia siapa.......................

0 comments: