Thursday, February 24, 2011

Lepas geram.......eeeeeeeeeee.

Ni la masalahnye org kalau dah terlampau sofisticated ni......
kita dah bagi isi borang bahasa melayu lagi 2.... Tapi isi xlengkap lak.
bila kita call byk lak cekadaknye...... kita salah isi la, isi borang pe2 je la nanti...
dia igt dia sape........... org berpangkat beso ker. org kaya .... setakat gaji xseberapa 2. Ada aku heran maklumat diaorg 2.
Setakat nak tahu pengalaman keje lepas jer pas2 ic mak ayah diaorg.
Pe aku dpt gan info 2 semua. Aku pun ada mak ayah yg lg byk duit dari diaorg. Ada aku kisah background diaorg kalau bukan bab keje...
Tahap bangang tahap cipan diaorg ni. Ada gak aku pulangkan balik semua2 borang diaorg ni. Malas aku nak call dah.
Dah la phone number tukar xbgtahu opis kan......... dia igt sape byr gaji dia. Adoiiiiiiii. ni la bende yg aku xsuka bila berkeje gan org yg terlampau sofisticated tapi spm pun xambik. terlebih pandai gini la jadinye. menymapah lak aku gan makcik sorg ni................
Dah menambah dosa aku lak ari jumaat2 ni menyutuk dia. menyakitkan ati aku betul makcik sorg ni............. kalau dia jutawan ok la gak. best gak aku call dia. ni dah la baja takat mana jer, miskin lak 2...... byk la halnye.... ni la katogeri org yg terlampau pandai dalam bangang.... arghhhhhhhhhh............
Aku dah tlg memudahkan diaorg. Tapi diaorg ni menyusahkan diri diaorg n menyusahkan aku betul2 la................ bangangggggggggggg.
Sebab ni la aku beralih arah ke keje opis..... Aku xsuka keje yg berkaitan service kepada org ramai ni. Ati aku cepat berangin. Aku dah la ckp elok2 gan dia. Leh lak dia marah2 kan. Mana sopan org melayu ni. Xkira la kita ni keje gan sape, di mana yang penting nilai peribadi yg kita tunjukkan kepada org lain. sepatutnye lg tua lagi lah kita dihormati bukan di maki kan......
Pe la diaorg ni...........
Bercakap gan org yg xdikenali pun xpandai. xreti nak hormat org....... ermmmmmmm. sesuai dan memang patut sgt2 la dia keje gi2.
Aku dah ckp gan bos aku...... memang penting ke ic mak ayah yea. sb aku memang tau la memang aku akan kene la gan staf ni kang........ nampak kan memang aku dah kene. siap pertikaikan aku lak sape... adoiiiiiiiii kalau bukan sebab aku kene buat bende ni memang aku dah lama aku campak borang2 diaorg semua kat muka diaorg. isi gaya org bangang. menyusahkan aku jer. nak kata xreti baca kang marah lak...........
Menyampah betul aku mengadap borang2 diaorg.......... argghhhhhhhhhh......

0 comments: