Wednesday, February 2, 2011

Kerja!!!!!!!!!!!???????!!!!!!!

Confius aku gan keje aku ni sbnrnye........... terasa cm memang byk la aku kene wt.
aku rasa cm company ni cm xpenah ada kerani lak dah. dlm 2 hari aku terpaksa keje sampai lewat2 pagi. Aku yg terlebih wt keje ke @ aku duk menyibuk wt keje. confius ni.....
tapi dah memang keje kerani kan. Tapi kan cmne la kerani sblm2 ni kan. Sape yg wt yea. sb aku tgk keje aku wt ni sblm ni bos aku yg buat. skrg ni memang dia lepas kat aku je semua. yg paling hebatnye dia main suh je aku buat.
Kalau salah baru padan muka dia. Tunjuk gitu2 jer, pas2 kene siapkan letak atas meja dia. Memang fulltime dia ambik masa aku la. Bukan opis our je ni...... Adoiiiiiiiii.
Keje yg xkira masa la lak............. bio betul. Aku memang xkisah tap agak2 la kan sampai aku xtido 2 cm xbagus utk kesihatan aku. Sampai kul 12mlm it's ok tapi ni dah sampai pg......
Tapi xpe xdela aku sdih sgt gan pakwe aku yg lg bz sampai xde masa gan aku kan.
Sedih la kalau igt bab buah ati pengarang jantung aku sorg ni. aku ni dah jd cm pe jer....... Pakwe aku nilah. malas aku nak fikir bab dia sb sedih sgt la.
aku hrp dia buka je branch biz dia kat tempat aku duk ni. senang sikit aku nak jumpa dia. ni jauh sgt la lak. nak je aku resign keje. pas2 keje dekat gan dia. Tapi susah gak, lg au sedih kalau still bz gak. jrg jumpa aku. Aku pun xtahu la. untuk ubat ati sendiri, aku keje non-stop.
Kerja3...........................

0 comments: