Sunday, February 6, 2011

Cuaca Panas :)

Selepas chinese new year cuaca panas terik yg melampau especially kat tempat aku ni la arrrrrrgh................ tension aku :(
Kawasan jengka di landa cuaca panas terik... Aku ni dah la xbrape blh sgt gan cuaca yg panas2 ni..... mula la sakit yg xmenentu. adoiiiiiiiiiii tension aku gan cuaca panas.......
mula2 temperature aku naik gan mendadak dari normal. ni dah cecah tahap air mendidih la......... sabo je la. aku turunkan suhu gan mandi je la... huhuhuhuhu
tapi jap je pas2 naik balik suhu badan aku......... pe lg idung aku ni mulalah mainkan peranannye dengan baik kan :( idung aku berdarah la arrrrrrrrrrrrgh.............. xcukup gan 2... migrain aku dtg balik... mak aiiiiiiiii memang complete aku dpt gan cuaca panas je :( alhamdulillah 2 je yg leh terucap selain ya allah.......................
Adoiiiiiiiii deritanye rasa bila badan mengikut perubahan cuaca ni......... supplement pun xguna la. antibodi sama jer... sakit gak.........
Aku ni la byk sgt kerenahnye. kdg2 aku sendiri xlarat nak layan bende remeh temeh gini........
panas memang aku xtahan lgsg..... leh pitam dibuatnye. ujian betul la bg aku.........
ri ni saje leh wtkan aku migrain gn perjalanan aku ke ktn....... panas la. tuhan je tahu cmne aku rasa. aku xdpt nak gambarkan cmne la aku tempuhi ri ni. hanya dengan muka selambar n senyum tawar aku ckp gan semua. memang redha betul la. menahan sakit yg memang xleh nak buat cmne dah. hanya redha je :(
pasrah dengan cuaca panas :)

0 comments: