Tuesday, October 19, 2010

Pekerjaan.

Bulan disember ni last aku keje, kalau xdisambung lagi kontrak aku la.
cmni la keje kontrak ni kan. bila nak abis kontrak rasa cm semacam je....
sape suruh keje kontrak, elok2 keje dah tetap nak lak keje kontrak kan.... nilah dia.
Aku dah jangka bende ni. tapi memang rasa malas betul la nak cari keje sebenarnye.
plan aku lain sebenarnye, tapi lain lak jadinye... ermmmm
kita yg merancang tuhan yang menentukan semuanye kan.
Kadang2 aku terfikir balik la.....
semua yg berlaku ni, semua memang baik utk aku kot... agaknyela :)
Terlampau byk khabar2 angin berkaitan keje aku ni... antara disambung gan xdisambung.
macam2 berita kuar.... ada yg kata xdisambung, dan ada yang kata sambung... aku terima jer samada sambung @ x.
kalau duk membacanye kdg2 sedih gak la rasa.. hehhehehee...
terlampau byk sgt khabar angin ada yg baik n buruk ni, membuatkan ati panas ati gak dengar tapi sabar jelah...... baik jgn fikir.
malas nak memberatkan fikiran... biarkan aje.
sambung ke xsambung ker.... hak diaorg dan kuasa di tangan diaorg menetukannye...
sebagai pekerja hanya bekerja je.... buat je pe yg patut jelah :)

0 comments: