Thursday, December 30, 2010

Kerje...............

Hari ni last day aku kat sekolah.... ermmmmmmmmm
sbnrnye aku ni memang xde perasaan kot.....
mana2 tempat yg aku g kan....... semua tempat aku rasa sama jer la. Aku dah buat yg terbaik masa aku kerja. 2 jer la kemampuan aku dlm bekerja.....Jadi aku xdela rasa kot.... :P
Nape diaorg tgk aku semcm jer..... Aku memang xde perasaan skrg la..... kosong je aku rasa..xsedih, xde pe2 rasa lgsg. cuma ada sedikit ketenangan shj.... hehheheheheheee. ni la diri aku :)
Aku xmenahan pe2 perasaan marah ker, xsuka ker @ pe2 la....... sb 2 aku xdela rasa nak nangis @ sedih kot..... Aku memang xpenah simpan perasaan yg boleh menyakitkan ati aku sendiri.
Aku redha dengan semuanye. Pe2 yg diaorg buat aku terima n yg aku buat kat diaorg pun aku xtau la nak kata pe kan..... hehhhehehehee...
Yg pasti aku tetap gini gak. xpenah berubah. nilah diri aku yg kdg2 aku rasa memang xde perasaan lgsg la.... Aku sendiri pun kdg2 xfhm dgn diri aku sendiri :)
xtahula betul ke aku fikir ni....... yang aku tahu aku dah buat semampu aku n aku ikhlas dalam menolong diaorg........ 2 jer....
Aku tetap camni :)

0 comments: