Tuesday, February 1, 2011

Suasana.

hehehehhee.... 1st day aku keje.... memang hebat la. keje kul 8.30am - 6.00am.
ermmmmm... aku xkisah pun sbnrnye. aku tgh susah ati n sedih sebenarnye. so bila dpt keje. aku keje jer xkisah la sampai kul brape pun. janji aku keje kan :D
dengan keje leh la menyubat ati aku yg xmenentu ni, aku memang harap dpt melupakan segala masalah aku. bila aku dah xigt perasaan aku sendiri, aku leh ceria cm biasa. walaupun aku senyun aku tetap sedih.
malas aku nak layan perasaan aku sendiri. oleh itu aku keje3....... keje yg xhenti2. sampaikan aku lupa sape diri aku. nilah saje cara yg dpt ubat ati aku ni. Aku dah malas nak mengadu. asyik dok mengadu pun sama gak hasilnye, xde perubahan pun. walau cmne pun aku wt n cakap semuanye same jer. baik aku keje. leh gak bg aku duit..... shpg dah xdpt ubat ati aku ni, so keje jelah.
xtvt riadah pun dah xdpt mengawal perasaan aku sendiri.
ermmmmm susah betul la bila berkaitan gan hati sendiri ni. kita yg terasa, kita yg merana, kita yg terseksa n yg paling penting kita yg tanggung beban ni sendiri.
Keje aku skrg memang relax gila. tapi kalau time byk keje lak, sampai xcukup 24jam sehari rasanye. siap dpt offer wt partime lg 2.... adoiiiiiiiiii. makin gila keje la aku ni jadinye. bila ada org offer kejer gini.....
kdg2 bende yg dtg memang xdisangka2 jer. tanpa diundang. myb bos aku nak aku stay lama gan company dia kot. so makin byk la dia bg aku keje. cm2 la dia bagi suggestion kat aku ni, n mcm2 la dia nak aku wt..... dlm xde keje ni. adoiiiiiiiiii....... xfhm betul aku la.
aku sebenarnye fikir nak resign je keje ni. nak tukar angin baru jer. tapi bos aku ni cm tahu2 jer niat aku.... cm2 la dia bg aku keje sampaikan aku lak terlupa yang aku nak resign........
Aku pun xtahu rezeki aku sebenarnye dia mana yea............. kita hanya boleh merancang n berusaha tapi semua di tentukan tuhan.... redha je terima semua yg berlaku :(
sedih tetap ada..... xpenah ilang walau lari sejauh mana sekali pun.
Pasrah dengan semua...........

0 comments: