Tuesday, September 14, 2010

Kerja.

Aku dah mula keje cm biasa minggu ni walaupun sekolah masih bercuti........ Aku bukan cikgu :P hehehhehee.........
Seperti biasa la kalau student bercuti ni. sekolah memang sunyi sepi cm dilanggar garuda jer keadaanye.......
Aku seperti biasa, xde perubahan n perkembangan lgsg lak rasanye kalau bab keje ni.
Ermmmmmm.... bende yg aku memang xsuka la. bila fikir bab keje ni.
Aku terasa cm xbest je. cmne la aku leh bertahan erk. Kalau byk sgt merungut 1 keje pun xjadikan. lgpun xbaik merungut baik buat yg termampukan.......
So aku ikut je keadaan. Xde bantahan. Malas nak fikir idea baru n teruskan menjadi seorg yg pesimis je... hehheheheeeee....... hrp aku dpt bertahan la.
Memang lumrah keje aku ni memerlukan ketahanan mental n fizikal yg kuat. So sabar je la kan.
Sekurang2nya sekolah ni dah dpt pc baru n next year akan masuk lak adsl. Bagi aku 2 dah ok.
2 jer la yg mampu aku tlg utk sekolah ni. yg selebihnya terserah pada org2 yg ada dlm sekolah ni la.
Harapan aku xtinggi, kalau boleh xde jurang antara pelajar di sekolah ni berkenaan pengetahuan it.
bukan pe kesian aku tgk pelajar2 sekolah ni.
ada yg terlampau2 pandai n ada yg memang xtahu lgsg bab it ni. ermmmmmm.....
Aku buat sekadar termampu aku je.
Faktor2 yg kadang xboleh nak elak tambahan sekolah luar bandarkan, dengan taraf hidup yg berbeza serta cara hidup yg berbeza.
Susah nak kata cmne.........
Semua kritikan cemuhan cacian n pembulian yg berlaku aku terima dengan hati yg terbuka....... :)

0 comments: