Wednesday, July 14, 2010

Perubahan....


PERUBAHAN Macam mana aku nak buat!!!!!!!!!!!!..... Pelbagai bende aku fikir n nak buat tapi aku xtahu cmne nak mula, dan cmne nak buat. Pelbagai cara aku cuba buat kdg2 ada yg ada hasil, dan ada yg xde hasil... Bagi akulah perubahan still xde. Bila difikir2kan aku rasa.... Pe perlu aku buat ni.....
Aku masih xpuas dlm byk hal terutama keje aku ni. Aku dah buat...... tapi kenapa masih rasa ada bende yg xkene dan xpuaskan ati aku.......
Kepuasan masih tiada dlm bekerja. sedangkan aku memang nak kepuasan yg aku sendiri xmampu aku lakukan. Aku nak cmne yea.... sampaikan aku masih xpuas hati dengan pe yg aku buat.
Aku dah cuba tapi kdg2 aku tgk still sama...... Nape semua yg aku nak xdpt.... Pe yg aku nak....
Kenapa susah sgt nak buat keje ni.... Aku yg susahkan keadaan agaknye. Aku dah cuba pe yg mampu aku buat....
Aku fikir kenapa sukar sgt nak buat bende yg simple n mudah..... Cara aku salah ke?!!!!!...........
Atau memang aku xsesuai dengan keje ni. Pe yg perlu aku buat. Kenapa?......
Aku dah cuba fikirkan penyelesaian tapi masih xsettle2 jugak.....
Pe lg yg xkene......
Aku rasa perlu lakukan sesuatu utk keje n diri aku ni.... Tapi apa???????........
Pe perlu aku buat?????........
Kepuasan xdpt aku rasa.........................

0 comments: