Thursday, May 13, 2010

Perbezaan.............

Aku rasa sejak aku tukar keje ni, byk perubahan berlaku...........
Aku terasa pelik je rasanye keadaan aku bila aku bekerja...........
Dlm bekerja aku rasa aku seorg yang amat straight........dulu la.
Tapi tah la skrg ni.
Aku rasa keje skrg ni amat2 di luar kawalan n kehendak aku.
Aku keje xbest jer rasanye...terasa cm amat2 stress.
Pe je yang aku nak buat mesti bermula n diakhiri oleh aku...........
Dah jd cm keje sorg2 lak....
Aku plan aku buat..... semuanye AKU.......
Cm rasa wt biz sendiri pun ada....
ish3
bos aku lak nak kan hasil jer...... 2lah dah namanye boskan.
2 jer keje bos..... huhuhuhuhu sedih aku.
Bilalah aku nka jadi bos lak.... Kalau gini... hehhehehhehee
Perasan la sikit.

Kalau kawan2 aku tahu keje aku ni ni........ mesti diaorg xcaya aku terima keje cmni.
keje yg mencabar minda n psikologi betul la... bg aku la... heheheheeeeeee...
Selalu gak aku tanya cmne aku ni kat member2........ jwpan yg aku dpt pelik2 jer, rasanye.
myb sb kerje kot. Perubahan watak mengikut tempat n suasana kerja... hehheheheee
Terasa cm sesumpah lak aku ni... heheheheeee.
Aku harapkan tahun ni berakhir dengan baik.
Amin.