Monday, May 17, 2010

kL

rest jap kat bistro sogo......penat gila dari pagi sampai ke petang duk ngikut diaorg shpg2 ni.. huhuhuhuhu.
Bab makan kwn aku sorang ni memang ceria, ayu jer dia.... hehhehee...
hapy sokmo member aku ni. Naik tren pun ceria... hehhehehee

Lepak kat Bistro, sogo... ish3.
Leh tahan gak la member2 aku ni... hehheheheeeeee
Skali skala turun kL gn member2 lama best gak...
ya allah member2 aku ni shpg.....
tuhan je yg tahu cmne..... xtahu la berapa ratus diaorg abis tah la....
Kalau dah pempuan 2, pempuan jugak la kan. Xlari gan sifat suka memebeli belah gan berjalan2 kan. hehehhehee
Aku pun sama...... Tapi
Aku lak cmbiasa jelah. Setakat teman gan cuci mata je lah.hehehheee
Aku baru je shpg gan adik sbnrnye. So xdela shpg dah....
Almaklumlah kene la bajet2 sikit. Tambah adik aku nak konvo ni.
So aku kene prepair la sikit utk dia gan fmly aku kan. Sape lg kalau bukan aku yang sediakan bajet kan... hehehheheeee.
Terasa cm kaya la sikit walaupun... aku pun sengkek kan. huhuhuhuhuu
Skali skala pe salahnye kan.