Sunday, April 4, 2010

Perasaan.

Aku xdpt kenal pasti, cmne rasa perasaan aku sendiri skrg ni..... mcm2 bende berlaku dalam hidup aku. sampaikan aku xtahu pe aku rasa.
Hurmmmmm aku rasa kosong, terasa diri cm xpunya apa2. Hidup yg hambar, xspt dulu. yg aku rasa hanya bebanan yg kdg2 aku sendiri xlarat nak tanggung. Terlampau berat rasanye utk aku handle sendiri. Kdg2 terasa terkapai sorg2 tanpa sesiapa yg ban2. Kenapa aku rasa cmni yea.

Perasaan aku........... kenapa kdg2 terasa gelisah jer. Naper ni.... Kdg2 risau, takut, sedih..... dan paling selalu aku rasa gelisah n sukar nak hidup............. Perasaan yang memang sedih bila aku merasainye............. sedihnyeeeeeeeeeeeeeee............. huhuhuhuhuhuhuhuuuuu.......
Pe aku perlu buat dengan perasaan ni. Aku nak buang jauh2. Tapi cmne.......................
aku xreti...................... pelbagai cara aku cuba, utk atasi perasaan aku ni. tapi still sama jer..!!!!!!memang menyesakkan dada aku. Tapi aku xtahu nak buat cmne.........

Byk bende dlm tahun ni yg berlaku. memang aku xduga lgsg. Aku memang xjangka akan berlaku. Tapi aku tetap terima dengan hati yg terbuka. Xkira susah mana, sesukar mana aku tetap akan hadapi dengan cara aku. Aku tetap dengan pendirian aku. Selagi aku xganggu hidup org lain selagi itulah aku rasa aku xbersalah. Kenapa aku yang selalu dipersalahkan dalam segala aspek, sedangkan aku memang xkisah akan hidup org lain.

Dilema hidup seorg gadis, perempuan, wanita sukar dijangka. Usaha, doa n tawakal sahaja yang ada padanye. Pada aku juga..... :)

Adakah faktor stress yang aku tanggung @pun faktor umur @pun aku terlampau mengikut perasaan saje. Adakah aku terlampau memikir bende yg bukan2. yg bukan sepatutnya aku fikirkan. Tapi hidup kene berfikir. hurmmmmm

Semua org rasa bende yg sama ker?.... Hurmmmm... susah nak tahu. Sdgkan diri aku sendiri pun susah aku nak kenal pasti, inikan pula diri org lain. Aku ni memang la...... cmne la.
Aku ni xreti nak terangkan cmne perasaan aku. Sukar betul nak terang. Sampaikan ada yang kata aku ni, xde perasaan. Aku normal. Aku cm org lain jgak ada perasaan cuma sukar nak diluahkan. Kalau diorg tahu perasaan aku cmne, mesti diorg risau........ Aku ni dah la xperamah, xmesra semuanye x. Yg aku tahu, aku buat keje aku je. Hidup dalam dunia aku sendiri.

Aku memang dididik cmne. sukar nak luahkan perasaan melalui expression. Dalam hati tuhan je yg tahu cmne. 2 kelemahan aku yg memang aku sendiri xreti nak ubah. dah aku memang cm2, susah nak ubah. xkira sedih, takut, gembira, sakit segalanye aku senyum kalau didepan org lain selain fmly aku. salah ker aku cmni...... ramai yg kritik, tapi aku buat dek jer. lantak la diaorg nak kata per janji aku xpenah nak susah kan diaorg. xpenah terdetik dlm hati aku ni nak buat org lain susah sebab aku.

Org lain xperlu tahu perasaan aku. yang penting aku tahu apa yang aku buat.....